Εάν όταν σκέφτεστε τη γιαγιά σας ή την αγαπημένη στιλάτη θεία, σας έρχεται στο μυαλό μία εικόνα της με ένα μεταξωτό φουλάρι τότε καλώς ήρθατε στο άρθρο μου.
Για εμένα μεταξωτό φουλάρι σημαίνει ανεπιτήδευτη φινέτσα. Δεν έχω συναντήσει ποτέ γυναίκα που η εικόνα της απέπνεε μία θηλυκότητα βίντατζ, ξέρετε μεγαλοκυρία με γυαλί, ταγιέρ, τσάντα δερμάτινη από εκείνες τις προσιτά “απρόσιτες” εικόνες, που να μη φορά μεταξωτό φουλάρι.
Και όχι αδίκως. Είναι ΤΟ αξεσουάρ και φέτος επιστρέφει δυναμικά και ευελπιστώ πως ήρθε για να μείνει (όχι πως αν δεν μείνει στις επιδείξεις θα έχει διαφορά. Σας εγγυώμαι, είναι το μόνο αξεσουάρ που δεν θα θεωρηθεί ποτέ “εκτός μόδας”). Είναι γεγονός πως τα τελευταία χρόνια η σχέση της μόδας με τα μεταξωτά φουλάρια να πέρασε από 40 κύματα. Μετά το 2003 που η μόδα “ερωτεύτηκε” την πασμίνα, σπάνια έβλεπες σε runways μεταξωτά φουλάρια ως διακοσμητικό μιας εμφάνισης. Άντε κανένα λεπτό ροκ μεταξωτό φουλάρι λαιμού την περίοδο που η Hedi Slimane κυρίευσε τον Γαλλικό οίκο Saint Laurent. Περα από αυτη την εμφάνισή του όμως, πάνε σχεδόν 6 δεκαετίες για να πούμε πως το μεταξωτό ρετρό φουλάρι επέστρεψε δυναμικά!
Δείτε πώς εντάχθηκε στις πασαρέλες γνωστών οίκων και πάρτε έμπνευση και αφορμή για να ξεθάψετε φουλάρια της γιαγιάς και να επενδύσετε σε ένα μεταξωτό φουλάρι που θα λατρεύετε πιστά.
Αυτό που θέλω να σας πω είναι πως, τα μεταξωτά φουλάρια μπορεί να μην ήταν key piece στις επιδείξεις ΟΜΩΣ είναι το μόνο αξεσουάρ που δεν έπαψε να φοριέται, που δεν θεωρήθηκε ποτέ μα ποτέ κιτς και που σε κάθε μα κάθε εικόνα προσέδιδε ένα κύρος και μια νότα σικ διάθεσης.
Όπου κι αν προστεθεί σε ένα σύνολο δίνει αυτό το “κάτι”. Μπορείτε να το δέσετε στην τσάντα σας, να το φορέσετε στο λαιμό, να το φορέσετε ως αξεσουάρ στο κεφάλι, ως ζώνη, βασικά you name it.
Η φίλη μου η Χριστίνα ειλικρινά έχει 2000 φουλάρια και τα αγαπώ όλα, εγώ είχα μόνο ενα βίντατζ, της γιαγιάς μου μεταξωτής ποιότητας και έψαχνα ακόμη ένα που να έχει μία πιο μοντέρνα αισθητική αλλά να είναι της ίδιας ή και καλύτερης ποιότητας. Δεν φαντάζεστε πόσο δύσκολο ήταν να βρω ένα να μου αρέσει…
Όσα με ενθουσίαζαν κόστιζαν πάνω από 300ευρώ, ποσό που δεν μπορώ, ούτε θέλω να ξοδέψω. Όσα δε, ήταν φτηνά κάτι τους έλειπε. Το κύριο ζήτημα μου ήταν πως ήταν… βαρετά.
Μέχρι που βρήκα τα sartorial. Ειλικρινά ενθουσιάστηκα από την πρώτη εικόνα και δεν υπερβάλλω.
Τι ξέρω για την εταιρεία; Ξέρω πολλά χωρίς να χρειαστεί να διαβάσω κάτι. Τι εννοώ;
Μα, αν κάνετε μία βόλτα στο site θα διαβάσετε ιστορία μοναχά κοιτώντάς τα. Κάθε μαντήλι είναι ξεχωριστό και είναι μοναδικό πώς ένα νέο brand έχει καταφέρει τόσο ξεκάθαρα και χωρίς καμία επιτήδευση να ξεχωρίσει. Προσωπικά, αποφέυγω το εμφανές branding και αναζητώ να επενδύω σε “κομμάτια” που δεν είναι γεμάτα λογότυπα, που δεν τα φοράει όλος ο κόσμος και που η ποιότητά τους φαίνεται από μακρυά.
Αυτά τα μαντήλια λοιπόν, είναι αυτό που φαίνονται. Είναι ιδιαίτερα, ξεχωριστά και τόσο υπέροχα που ειλικρινά αξίζει να επενδύσετε.
Διάβασα λίγα περισσότερα και να σας ενημερώσω πως η ιδέα αυτών των μαντηλιών ανήκει στις: Έλενα Ζωγράφου και Βασιλική Σαγαράκη, δυο κοπέλες με τόσο προσωπικό στιλ που αξίζει να τις ακολουθήσετε στο instagram. Ξεκίνησαν στην Ελλάδα της κρίσης το δικό τους brand και το μέλλον διαφαίνεται λαμπρό. Είμαι σίγουρη πως δεν θα αργήσει να έρθει ο καιρός που θα φιλοξενηθεί κάποιο από τα μαντήλια τους σε ξένο περιοδικό.
Η παραγωγή των μαντηλιών γίνεται στο Σουφλί και όπως οι ίδιες αναφέρουν στο site τους, “… μέσω του Sartorial, επιθυμούν να αφηγηθούν ιστορίες και να μεταφέρουν, πάνω στα μαντήλια τους, χρώματα και εικόνες από διάφορους πολιτισμούς ανά τον κόσμο…”
Το δικό μου φουλάρι ονομάζεται Soulblue και από τη μέρα που το πήρα στα χέρια μου είναι το soulmate μου.
Όταν δεν το φορώ στο λαιμό το έχω στην τσάντα μου και το λατρεύω.
Ήδη ψάχνω ποιό θα αγοράσω στο μέλλον. Ειλικρινά δεν ξέρω ποιό να διαλέξω (είμαι ανάμεσα σε εκείνο με την στάμπα του Μεγάλου Αλεξάνδρου και σε εκείνο με τους πολύχρωμους γερανούς (πουλιά – για όσους δεν το ξέρουν ήδη))
Στα +++ άξια αναφοράς, το είδε η μαμά μου no1 περίεργη και μου είπε πως θέλει να της παραγγείλω το ίδιο. Ε, όταν η μαμά εγκρίνει σημαίνει πως πρόκειται για διαχρονικής αξίας αγορά <3
The Japanese Cranes
Ο γερανός είναι ένα μεγαλοπρεπές πουλί και αποτελεί αγαπημένο θέμα σε πολλά ασιατικά έργα ζωγραφικής. Στην Ιαπωνία, ο γερανός ή αλλιώς ‘tsuru’, είναι το σύμβολο της μακροζωίας και της καλής τύχης. Οι γερανοί είναι επίσης μονογαμικά πουλιά, γι’αυτό και χρησιμοποιείται ως διακοσμητικό στοιχείο στους γάμους. Ένα τέτοιο παράδειγμα βλέπουμε και στο επίσημο ένδυμα(κιμονό) που φοράνε στον γάμο, όπου όμορφες εικόνες αυτών των πουλιών είναι κεντημένα επάνω τους.
Alexander Red
Ο Μέγας Αλέξανδρος συναντά τα λουλούδια της υπαίθρου
Δείτε ολόκληρη τη συλλογή εδώ.
Περισσότερα άρθρα της Σταυρούλας Στάικου θα βρείτε στο