5 Τροφές που ενισχύουν την απώλεια βάρους σου το καλοκαίρι
02.-pente-trofes-edit
Στην κατηγορία: Γυναίκα
30 Ιουλίου 2018 | 7:00 πμ
Ανανεώθηκε: 26-07-2018, 22:57:51

 

Είτε προετοιμάζεστε για τις καλοκαιρινές σας εξορμήσεις ή απλά θέλετε να δείχνετε αλλά και να αισθάνεστε ο καλύτερος σας εαυτός αυτό το καλοκαίρι, είναι σημαντικό να ενταχθούν στη διατροφή σας φρέσκα εποχιακά φρούτα και λαχανικά. Οι τροφές αυτές είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, θρεπτικά συστατικά και νερό.

Παρόλο που η κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών δεν μπορεί να παρακινήσει την απώλεια βάρους, η αντικατάσταση θερμιδικά-«πλούσιων» τροφίμων με θερμιδικά-«φτωχών» μπορεί να οδηγήσει σταδιακά στην καύση περισσότερων θερμίδων από όσων καταναλώνονται – το κλειδί για την αποβολή περιττών κιλών. Ο καλύτερος τρόπος να γίνουν αυτές οι αλλαγές, είναι να επιλέγετε τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά (που στην πραγματικότητα έχουν λιγότερες θερμίδες) βελτιώνοντας έτσι την κατάσταση της υγείας σας και επιβεβαιώνοντας ακόμη πως λαμβάνετε όλα τα απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία για να σας οδηγήσουν όπως είπαμε στην απώλεια βάρους (αντικατάσταση με θερμιδικά-πλούσιων τροφών).

Δοκιμάστε λοιπόν να προσθέσετε αυτές τις 5 τροφές στην καλοκαιρινή σας διατροφή:

• Μούρα: υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες

Οποιοδήποτε είδος προτιμάτε (blueberries, blackberries, raspberries ή και φράουλες). Αυτά τα φρούτα είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά με ταυτόχρονα λιγότερες θερμίδες από άλλα φρούτα, όπως η μπανάνα και το μάνγκο. Τα μούρα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες (μία κούπα raspberries έχει 8 γραμμάρια φυτικές ίνες – δηλαδή περίπου το 1/3 της συνιστώμενης ημερήσιας κατανάλωσης στις γυναίκες και το 20% στους άνδρες), με αποτέλεσμα να μειώνουν το αίσθημα της πείνας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, βοηθώντας σας να αποφεύγετε τα ανθυγιεινά σνακ μεταξύ των γευμάτων. Τέλος, είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και βιταμίνες και ταυτοχρόνως έχουν λίγες θερμίδες.

• Καρπούζι: υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά

Αποτελούμενο από νερό κατά 92%, το καρπούζι θα σας χορτάσει χωρίς ιδιαίτερο θερμιδικό κόστος. Και αυτό πλούσιο σε αντιοξειδωτικά όπως λυκοπένιο και βιταμίνη C και φυσικά σας κρατάει ενυδατωμένους. Μπορείτε να επιλέγετε το καρπούζι ως λιχουδιά στη θέση μίας όχι και τόσο υγιεινής επιλογής.

• Αρακάς: υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και σίδηρο

Έχοντας υψηλότερη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και σίδηρο από τα περισσότερα λαχανικά, ο αρακάς είναι το τέλειο υποκατάστατο για το κρέας, που συνήθως έχει υψηλό θερμιδικό ποσοστό και κορεσμένο λίπος.

• Ανανάς: υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και κάλιο

Εκτός από τα υψηλά ποσοστά της βιταμίνης C και του καλίου, ο ανανάς έχει μεγαλύτερη αναλογία ζάχαρης-θερμίδων από ότι άλλα φρούτα, οπότε απολαύστε το αργά καθώς μπορεί εύκολα να ικανοποιήσει την επιθυμία σας για κάτι γλυκό. Επίσης, ο βλαστός του είναι πλούσιος σε βρομελίνη, μία χημική ένωση που σχετίζεται με τις αντιοξειδωτικές ιδιότητες του σώματος.

• Πιπεριές: υψηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά

Αυτό το πολυχρηστικό λαχανικό έχει μόνο 37 θερμίδες (μία μέτρια πιπεριά) με 1 γραμμάριο πρωτεΐνης, 2 ½ γραμμάρια φυτικών ινών και μόνο 5 γραμμάρια φυσικής ζάχαρης. Εάν λοιπόν προσπαθείτε να αυξήσετε την κατανάλωση των λαχανικών σας ημερησίως, οι πιπεριές μπορούν να καταναλωθούν με πολλούς τρόπους και σε οποιοδήποτε γεύμα της ημέρας σας.

Μερικές γενικές συμβουλές για την απώλεια βάρους αυτό το καλοκαίρι:

• Μείνετε ενυδατωμένοι

Η αφυδάτωση μπορεί να οδηγήσει σε αισθήματα πείνας και κόπωσης. Φροντίστε λοιπόν, να έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκάλι δροσερό νερό. Μία ενδιαφέρουσα και πιο γευστική εναλλακτική είναι να προσθέσετε στο νερό σας λίγο ανανά και μερικά φύλλα φρέσκια μέντας.

• Λαμβάνετε υπόψη το μέγεθος των μερίδων

Ξεκινήστε το γεύμα σας με μικρές μερίδες και μασάτε αργά. Έπειτα μπορείτε να αποφασίσετε εάν πεινάτε ακόμη. Μη βιάζεστε να προσθέσετε ακόμη μία μερίδα.

• Όλα με μέτρο

Οι καλοκαιρινές σας διακοπές μπορεί να περιλαμβάνουν τρόφιμα που δεν περιέχονται στη συνηθισμένη διατροφή σας, όπως τα γλυκά. Να είστε προσεκτικοί με τις επιλογές που κάνετε και να θυμάστε πως το μυστικό για ένα πλάνο απώλειας κιλών που θα διαρκέσει είναι η συνέπεια και η αυτοσυγκράτηση και όχι να στερείτε από τον εαυτό σας τα αγαπημένα σας φαγητά.

Πάνος Μουζάκης
Functional Trainer
Alterlife Boutique ΧΑΛΑΝΔΡΙ

 

πηγή, http://alterlife.gr

Ποια είμαι
Anastasias World
Αναστασία Φωκά
Συμβουλευτική Ψυχολόγος
Ήρθε η ώρα να συστηθώ λοιπόν, είμαι η Αναστασία, ψυχολόγος, μαμά του Ερμή και της Ίριδας. Μου αρέσει πολύ η δουλειά μου, αγαπώ να περνάω χρόνο με τα παιδιά μου, να μαγειρεύω, να διαβάζω βιβλία, να πηγαίνω θέατρο και σινεμά. Λατρεύω τα ταξίδια, το καλό κρασί, τις συζητήσεις και τις βόλτες με τις φίλες μου. Μέσα από αυτό το blog θα μοιράζομαι μαζί σας τις ιστορίες μου και περιμένω να μου πείτε τις δικές σας.
ODD Sox Greece